Wednesday, January 23, 2013

♥♥ friendship ♥♥

ASSALAMUALAIKUM..

hari nie aku tergerak nak mengupdate blog nie.. perkara pertama tangan aku tergerak nak tulis sesuatu kat sini. aku nak cerita something yang bagi aku ianya sangat lazim dalam kehidupan setiap orang.. FRIENDSHIP.. yeah ! itu aku nak highlight kan.. 

aku sangat dapat kawan yang sweet macam Jozan.. kenapa aku mention nama Jozan .. sebab bagi aku sebagai seorang manusia yang melihat keadaan sekeliling , aku respect habis dengan friendship yang ada antara Zizan dan Johan.. kenapa aku kata macam tu.. takkan korang langsung tak tahu pasal Jozan. bohong la tu kalau tak tahu pasal friendship Jozan.. aku minat Jozan sebab aku suka tgk cara persahabatan yang ditunjukkan oleh Jozan.. jarang sangat nak jumpa ikatan persahabatan macam tu.. 

sebab apa aku respect diorang.. yeah ! mari sini aku jawab.. sejak dari aku minat diorang , aku suka tengok cara Jozan hargai satu sama lain.. bila seorang sakit , seorang lagi akan rasa kehilangannya , dan begitulah sebaliknya. diorang sentiasa backup antara satu sama lain , diorang selalu bantu satu sama lain .. itu sangat membuatkan tahap keminatan aku kat diorang semakin tinggi.. biarlah orang nak kata aku nie addicted sangat kat diorang ke apa.. yang penting aku tahu sebab apa tujuan aku minat kat diorang.. 

baru-baru nie , Jozan menang Maharaja Lawak Mega 2012.. dalam segmen kedua ada satu part Zizan kiss pipi Johan. ramai yang mengatakan diorang gay.. what that haa ?? itulah tanda murninya persahabatan diorang . diorang dah lalui pelbagai rintangan sehingga sampai ke tahap tu.. korang tertanya-tanya macam mana aku tahu .. adalah..yang penting sumber yang aku tahu nie tepat.. bukan palsu. so , stop kata yang bukan2.. korang tak nampak bertapa murninya persahabatan diorang.. aku harap nanti aku dapat seorang teman sebegitu walaupun sekaranga aku dah ada teman sebegitu.. korang takkan tahu betapa indahnya mempunyai sahabat macam itu.. :)



No comments:

Post a Comment