Wednesday, May 16, 2012

♥♥my birthday♥♥

Assalamualaikum para pembaca... ><

[13 MEI 2012 ] my birthday.. umm.. as usually.. aku memang jarang la nak celebrate birthday nie.. takda pasal aku nak buat party besar-besar just for my birthday.. hehe.. tapi kan.. kalau birthday aku kali nie kat matrik aku rasa malam sebelum birthday aku tu , aku rasa kuyup kot aku dikenakan oleh kawan-kawan aku tu.. tak malam esoknye pasti aku kena... haha ! tapi syukur la masa birthday aku nie cuti sem.. so , diorang tak boleh kenakan aku.. huahuahua.. legaaaaaa... hahaha.. yang special nye birthday aku , aku dapat present dari parents aku.. yeehhaaa.. hehe.. tq my parents... luv u soo muchhh.. ♥♥ 
aku dapat handphone .. :) walaupun sekarang nie budak2 sedang gila gilakan iphone la , galaxy tab la, wave y , ipad2 la.. aku tak minat pun.. bukan la tak minat sangat.. just tak fanatics sangat dengan benda tu.. asalkan handphone yg aku dapat tu bole message , call , tangkap gambar pun da cukup bagi aku.. baek kan aku nie.. haha ! so.. malas nak popet da.. nak cau dulu.. CAU CIN CAU.. 

nie la handphone yang aku dapat.. takda la canggih macam handphone yang touch2 tu.. tapi aku syukur dengan benda nie.. tenkiu my parents.. luv u ! ♥♥

MOOD : tengah giler download spontan >< haha !
pastu gelak sorang2 bila tengok spontan ! :)

No comments:

Post a Comment