Sunday, July 15, 2012

♥♥ sem 3 di matrik ♥♥


Salam..

Lama sangat tak update blog nie.. banyak betu sawang-sawangnye. Hehe..

Oke.. disebabkan lama tak update , hari nie mood aku tengah elok , so aku akan update.. wahh.. panjang pulak intro aku kali ini.. oke la.. straight to the point.. motif utama aku kali nie na cerita pasal life aku kat matrik nie untuk sem yang ke 3.. haa.. banyak betul cabaran dan dugaan serta halangan aku kena hadapi untuk sem nie.. firstly , dengan masalah tiada penempatan untuk student pdt 3 nie.. Ya Allah.. masa daftar hari tu , keaadan sangat tak selesa.. bayangkanlah , students pompuan kena duduk dalam satu rumah felo dan rumah tetamu .. satu rumah tu kena sumbat paling maksimum 20 orang satu rumah.. korang dapat bayangkan tak betapa tak selesanye keaadaan tu. Bayangkan macam mana kami nak study dengan tak ada kelengkapan langsung.. dengan barang saja da penuh satu rumah.. then diduga lagi dengan tak dapat lecture hall .. kami terpaksa diletak di bilik peperiksaan (BP) .. da la panas.. sangat tak selesa.. kami sabar je la dengan dugaan nie.. then kami pulak terpaksa dimasukkan dalam satu bilik 5 orang sebab pihak kementerian dapat aduan dari parents yang keaadan dalam rumah tu tak selesa.. Alhamdulillah.. naseb baek aku dapat adik bilik yang oke dan happening.. aku pulak yang jadi pendiam sedikit kat dalam bilik tu.. aku still segan lagi.. hehe.. tapi perangai sebenar aku , aku nie happening jugak kan.. hehe.. takpa.. lama2 nanti aku tak la segan lagi.. hehe..

Dari cerita aku nie Nampak tak betapa banyaknye halangan dan cabaran yang aku dan geng2 aku yang lain kena tempuh.. harap ade hikmah disebalik semua nie kan.. oke.. setakat tu je la yea.. nak chau dulu.. na g lunch.. lapar.. haha.. Assalamualaikum J

No comments:

Post a Comment