Friday, November 2, 2012

♥♥ 3 IN 1 ♥♥

ASSALAMUALAIKUM..

oke ! sekian lama tak mengupdate blog nie.. agak kekurangan masa la.. agak busy siket dengan study.. haha ! busy kew cik kak oi ?! never mind.. hari nie tangan nie tergerak mahu menaip keyboard lappy kesayangan aku nie.. oke ! let's start the story babe ! :)

JUAL MAHAL KE ?!
jual mahal ? aku benci ayat tuh ! sedap2 mulut jew nak kata aku nie jual mahal.. suka hati aku la, aku nak terima kew , nak reject ke.. yang kaw sedap2 nak kata aku jual mahal pasal apa pulak.. aku ada hak untuk buat keputusan dalam hidup aku,.. aku berhak untuk menentukan siapa teman hidup aku.. da aku tak nak terima kaw lagi , buat apa nk kata aku jual mahal.. aku ada reasons sebab apa aku tak terima kaw.. fistly , sekarang aku nak focus kat study aku dulu.. cinta2 nie nnt la oke ?! bukan aku langsung tak nak bercinta. mesti semua orang ada perasaan tu.. mybe aku pikir not now.. impian utama aku , aku nak belajar betul n masok U.. mybe kat sana aku jumpa jodoh aku , mane nak tau kan. Insa'Allah.. :) faktor kedua aku tak terima kaw sebab kite jauh..kaw kat sana , aku kat sini.. last kite jumpa pun time kite keje dulu.. skunk ak kat sini belajar.. ak tak tau apa kaw buat kat sana.. so , aku tak nak kecewa di kemudian hari k.. biarlah hati nie diisi oleh orang yang betul2 aku sayang.. so , jangan nak sedap2 mulut je kata aku nie jual mahal.. ak tau kaw banyak kali da mintak ngn aku , tapi aku buat ta peduli jew.. itu tidak bermaksud aku nie jual mahal.. 

AKU DI HACKER ?!
aku dihacker.. oh no ! that first time aku kena hacker.. giler ar.. naseb baek masa ak kena hack tu ak tgh on9.. so , ak cepat delete apa yang hacker tu buat kat aku.. kecut gak perut ak time tu.. yela. first time la kata.. bengong punya hacker.. takda keje la tu.. kalau takda keje , pergi la cari keje yang boleh mendatangkan duit.. kaw engat hack fb ak bole datangkan duit kew ? tak ada otak kew. ish.. naseb bek masa ak chat ngn kawan ak n hacker tu menyampuk , kawan ak percaya yang tu bukan ak.. kalau tak , heemmm.. moral of da story , pastikan lepas guna fb , log out ye. hehehe :D

AKU DAPAT KAWAN BARU !!
Yeay ! aku dapat kawan baru.. kawan yang sama minat ngan ak .. haha.. kitaorang jadi rapat n selalu message sama2 walaupun kitaorang ta pernah berjumpa.. kitaorang share semuanye.. hehe.. bole pulak jadi mcm nie.. dia budak penang.. belajar kat kolej swasta dlm bidang pengurusan penghotelan.. wah wah.. oke gak kawan ngan dia.. hahaha.. kalau ada masa , kitaorang bole jumpa n kenal dengan lebih rapat.. ta sangka aku bole dapat kawan yang ad minat yang sama ngn aku.. kat matrik nie takda yang bole kongsi minat nie ngn diorang coz diorang ta minat sangat apa yang aku minat.. apa yang aku minat ? haaa... biarlah aku dengan kawan baru aku tu je yang tau.. kitaorang selalu berhubung kat FB, TWITTER ngn message.. oke.. harap dapat berkawan lama dengan dia n terus kongsi minat yang sama.. happy dapat kenal ngn awak ! :)


No comments:

Post a Comment