Sunday, November 4, 2012

♥♥ kawan alam siber ? ♥♥

ASSALAMUALAIKUM :)

jam menunjukkan pukuy 2.47 pagi.. mata aku still tercelik luas.. entah kenapa hari nie mata aku tak mengantuk sangat.. so , sebab bosan aku tergerak untuk menulis entry nie.. kawan alam siber ? yea.. sejak dua menjak nie , aku ada berkenalan dengan seorang kawan yang mula dikenali hanya di laman FB .. kami terus berhubung melalui message dan seterusnya melalui laman twitter.. yea.. kami tidak pernah berjumpa apatah lagi bercakap.. hanya alam siber saja penghubung antara kami.. nama diberi Syahirah.. aku hanya memanggilnya dengan panggilan Sya je.. study di SEGI kolej.. budak penang nie.. kami boleh menjadi rapat kerana kami berkongsi minat yang sama.. korang kenal kumpulan JOZAN.. yea.. kami mula kenal dari satu group dan terus berhubung sampai ke hari nie.. kami berkongsi segala masalah , cerita , minat dan semuanya ibarat kami sudah kenal lama.. mungkin ALLAH pertemukan kami dengan cara begitu.. ALHAMDULILLAH :) hari demi hari kami menjadi rapat tanpa kami sedari .. walaupun tidak pernah berjumpa , kami dapat rasakan ada satu chemistry diantara kami.. kami tidak kekok untuk bercerita apa saje masalah yang berlaku dalam hidup kami.. kami dapat rasakan persahabatan yang terjalin antara kami seperti persahabat antara JOZAN.. so sweet kan.. i know :D mungkin kami minat JOZAN dan ALLAH merapatkan lagi hubungan kami nie.. aku memang minat kumpulan JOZAN nie sebab aku suka tengok friendship diorang.. sweet sangat2. so , hubungan friendship aku ngn Sya pun akan jadi sweet macam JOZAN.. hope.. :) 




No comments:

Post a Comment