Thursday, November 15, 2012

♥♥ silent ♥♥

ASSALAMUALAIKUM..

Salam Maal Hijrah semua.. bukak buku baru tutup buku lama.. yeah ! okeyh ! silent ? ape tu ? senyap ke ? diam ke ? ahhh.. sama je la semua tu.. now ! hp no celcom aku sudah silent dr message dia.. oke ! fine.. aman sudah. cukup la awak oi.. tolong jangan muncul da dalam hidup aku nie.. biar aku focus belajar sampai la aku berjaya pegang segulung ijazah.. mungkin memang ALLAH da takdirkan kita takda apa-apa.. itu keputusan aku.. aku lega kerana aku bebas dari gangguan awak.. aku lega kerana aku boleh focus sepenuhnya pada pelajaran aku.. walaupun aku berasa sunyi dan kadang2 aku jeles dengan orang sekeliling aku , aku just abaikan je.. aku tahu yang ALLAH selalu ada disisi aku.. dan aku tidak kesunyian kerana aku ada mama dan ayah aku yg sentiasa engatkan aku supaya focus belajar n jangan nak bercinta.. hasilnya.. aku menolak awak secara halus .. yea. itu keputusan aku dan hati aku saket sebab kaw kata aku jual mahal .. so what ?! lantak la.. da memang ALLAH aturkan yang awak tu bukan jodoh aku.. it's okey.. mybe aku akan jumpa lelaki yang lebih perfect untuk aku di masa depan lagi.. INSA'ALLAH.. :)
oke.. next story.. aku pelik dengan budak2 sekolah sekarang nie.. baru je lepas PMR da gatai nak bercinta. bersayang sayang.. oh pelisshhh laa. aku bukan apa.. meluat aih aku tengok.. SPM pun ta lepas lagi nk bercinta cinta.. mula la kalau tak lepas PMR , menangis bagai.. kaw nak nanges bagai buat apa , da kaw tu yang gatai sangat nak bercinta.. dah tu pulak , bercinta senyap2 dr parents.. da dpt satu dosa lagi asyik menipu parents. kata nak pergi rumah kawan perempuan.. tp melencong p date ngn jantan ntah apa2.. pelishh la.. tolong jaga siket perangai awak tu.. sedar siket yang awak tu tak habes sekolah lagi.. lepaskan dulu SPM tu.. nie tak.. gatai tahap gaban sangat ahhh.. janji taknak buat lagi la , apa la.. ahhh.. lantak kaw laa.. malas da aku nak amek pot.. kaw kan da 'besar'.. 'matured'..

#renung-renungkanlah wahai awak yang terasa tu#

No comments:

Post a Comment