Saturday, March 16, 2013

♥♥ kenapakah ? ♥♥

Assalamualaikum..

Sejak dua menjak nie , hidup aku selalu didatangi masalah yang tak sepatutnye.. oke. about that , nanti ak cerita next entry.. rendah diri dan cepat terasa.. yeah.. aku mengaku , aku selalu rasa rendah diri.. rendah diri dari segi apa ? hermm.. jujur aku kata , ntah kenapa sem akhir kat matrik nie , ak jadi tersangat sangat blurr dan lambat nak pickup apa yang diajar.. aku pun tak tahu kenapa.. ak paling risau subjek chemistry and biology aku.. boleh dikatakan prestasi aku tersangat menurun.. ecspecially chemistry.. huhu :( 

bila lecterur bincang soalan , kalau siapa perhatikan aku , aku mesti senyap je.. sebab bole dikatakan aku memang tak paham. ak dah risau nie.. lagi sebulan lebih je nak final.. huhu.. then , bila tengok kawan-kawan lain paham , aku mesti rasa jeles dengan semua tuh . so , ak pasti diam je tengok orang2 yang paham nie bercakap.. hurmm.. kenapalah aku jadi macam nie.. huhu 

aku nie memang cepat terasa orang.. maybe korang semua tak tahu sebab ak selalu sembunyikan .. aku sembunyikan dengan berpura-pura takda apa-apa berlaku.. hipokrit kan aku .. hurmm .. biarlah orang nak kata aku nie hipokrit ke apa.. mulut orang kita tak boleh nak tutup.. yang aku buat hanya pendam pendam dan terus pendam dalam hati aku .. biar aku luahkan saja dengan cara aku sendiri.. 


No comments:

Post a Comment