Saturday, March 16, 2013

♥♥ kenapa aku ♥♥

Assalamualaikum...

kenapa mesti aku lalui semua ini ? pertanyaan tuh aku sering tanyakan dekat diri aku sendiri.. satu persatu masalah datang.. masalahnya , masalah tersebut seharusnya , aku tidak terbabit .. tp ntah macam mana aku bole terjebak dengan lebih mendalam lagi.. argghh !! please la.. 

jenis aku , bila masalah tuh dah membabitkan aku , aku pasti memikirkan tentang problem tersebut yang pastinya ak tak patut terlibat.. aku kalau boleh , nak ada seorang yang dapat aku share problem tuh dengan dia  but..... hurmmm... ntah la.. susah nak cakap.. apa salahnye , bila tahu ak ada problem yang tak sepatutnye , tanye kat aku benda tuh dah settle ke ? oke ke ? nie tidak.. hanya aku yang terkapai kapai seorang diri.. oke.. yang nie aku tak tuju kepada sesiapa oke.. ianya umum.. aku nak share dengan mama aku  , ak tak mao ganggu mama.. so , ak simpan sorang2 problem yang mungkin makin rumit.. hurmm.. 

hurmm. dah la.. malas nak story panjang2.. nanti lain pulak yang ditafsir oleh orang yang membacanya.. 

No comments:

Post a Comment