Wednesday, April 17, 2013

♥♥ 2 Tahun ♥♥

Assalamualaikum :)

pejam celik pejam celik , hampir 2 tahun sudah aku bergelar pelajar KOLEJ MATRIKULASI PERAK (KMPk) .. bangga pun ada jadi student KMPk nie.. tak sampai 2 minggu lagi , aku bakal menjejakkan kaki keluar dari kmpk nie.. dapat tak korang bayangkan betapa sayu pilu sedih sebak hati aku nie nak melangkah pergi dari sini setelah 2 tahun aku bersamanya. Terlampau banyak kenangan indah aku dapat dekat sini. tidak kurang jugak kenangan pahit.. mana datangnya indah kalau tiada pahitnya. walau sepahit mana pun ,aku tetap harunginya.

sisa-sisa yang tinggal nie , aku kalau bole nak gunakan sebaik mungkin. aku nak kumpul kenangan yang takkan pernah aku lupakan. kawan , roomates , lecturer .. semua tu sangat indah bagi aku.. hampir 2 tahun aku dekat sini , aku gembira , aku bermain , aku bersedih n pelbagai lagi perasaan yang tk dapat aku nak gambarkan. yang aku boleh katakan aku sayang KMPk dan orang2 disini.. ILOVEYOU!! 

nie lecturer sc comp aku. MISS AMAL ! sayang miss.. miss suka sakat aku :)


kumpulan nasyid :D

kami bahagia.. korang jeles ? :P

bunga kt2t3 . eh ! ad kumbang seekor.. haha

nampak tak keakraban kami disitu :')

nie sahabat , kawan , bestie dan segalanya bg aku. orang pertama aku kenal selain roomates aku. sayang kau DIBA :')

kami suka main tepung :D antara kenangan manis aku disini :)

sekian . lama2 nanti , aku yang menangis sorang2 nanti. haha :D kalau nak post semua gambar , berpinar pinar lah mata nnt.. haha. oke. 

P/S : AKU SAYANG KT2T3 (11/13) KORANG KAWAN AND SAHABAT YANG PALING SPORTING YANG AKU KENAL :)

next entry nanti aku cerita perangai sorang2.. :D

No comments:

Post a Comment